Úlohy z 22.4.2013
matematika: PZ s.40
slovenský jazyk-gramatika: 85/28, Opakovanie s Opkom Hopkom, ruka s jedným prstom; pozrieť diktát
informatická výchova: práca s textom vo worde, vedieť zarovnať text na stred a do bloku, zmeniť typ a veľkosť písma, zvýrazniť text (zhrubnúť, zošikmieť, podčiarknuť pomocou nástrojov B,I,U
prírodoveda: Ryby a drsnokožce sú stavovce, lebo majú vnútornú kostru. Drsnokožce nemajú kosti ale chrupku, podľa toho ich voláme aj chrupkovité ryby. Radíme medzi ne žralokov, raju. Ryby poznáme sladkovodné (žijú v riekach, jazerách...) a morské (žijú v moriach a oceánoch). Medzi známe ryby patrí kapor, pstruh, losos. Losos prežije väčšinu života v moriach ale rozmnožuje sa v sladkých vodách. Drsnokožce aj ryby dýchajú žiabrami, pri pohybe im pomáhajú plutvy, na koži majú šupiny.Fúzy pri ústach rýb majú hmatovú funkciu (kapor). Bočná čiara pomáha rybám udržiavať rovnováhu, zisťovať teplotu vody, smer prúdu vody, vlny. Vo vode žijú aj cicavce-delfín, kosatka, vráskavec...dýchajú pľúcami. + opakovať tematický celok o stavovcoch, budeme písať súhrnný test
pripomenutie: výtvarná výchova - priniesť výkres A3 vafarbený voskovkami